Świat biznesu ciągle się rozwija i zmienia na lepsze, ale wielu ludzi wciąż kojarzy go z zaciętą i czasem bezlitosną konkurencją. Jednak istnieje możliwość prowadzenia biznesu z szacunkiem dla zasad etycznych i potrzeb jednostki. Jest to możliwe dzięki Softmarketingowi® i jego idei „Stawiania Człowieka na pierwszym miejscu”.
Softmarketing® – model biznesowy XXI wieku
Kilka lat temu Robert D. Hof napisał w Business Week:
„Wszystko, co myśleliśmy, że wiemy o biznesie, wydaje się wątpliwe”.
Trudno nie zgodzić się z tymi słowami. Gospodarka ciągle się zmienia i staje się coraz bardziej dynamiczna. Jest ona kształtowana przez postęp technologiczny, który spowodował zatarcie granic. Świat stał się globalną wsią – używamy tych samych walut, podążamy za tymi samymi zasadami, możemy być w kontakcie ze sobą, gdziekolwiek jesteśmy.
Ale również ludzie się zmienili. W XXI wieku stajemy się coraz bardziej świadomi – dbamy o nasze zdrowie, pragniemy poczucia bezpieczeństwa i stałego, stabilnego zatrudnienia. Badania pokazują, że pracownicy zmieniają miejsce pracy co 4-5 lat, a swoją profesję co 7 lat. Oznacza to, że ludzie dzisiaj nie chcą pracować dla firm, które wydają się tymczasowe i nie szanują pracowników ani partnerów biznesowych.
Te zmiany stawiają przed przedsiębiorcami nowe wyzwania, a pojęcie „konkurencja” nabiera nowego znaczenia. Obecnie jest skupienie na tworzeniu nowych możliwości podejścia do biznesu na indywidualnym poziomie, uwzględniając odpowiedni poziom dochodu, równowagę między pracą a życiem prywatnym, zdrowy styl życia i zdrowie psychiczne, a także długoterminową stabilność i poczucie bezpieczeństwa. Rozwiązaniem jest Softmarketing® – model biznesowy XXI i nawet XXII wieku.
Model Softmarketing® jest praktykowany przez nas od lat. Został on opracowany przez Norberta Janeczka – współzałożyciela i przewodniczącego Rady Nadzorczej DuoLife S.A. oraz Joannę Gdaniec – jednego z wiodących trenerów rozwoju osobistego w Polsce.
Ten koncept łączy najlepsze praktyki z klasycznych, korporacyjnych i franczyzowych modeli biznesowych, a także marketingu wielopoziomowego. Spełnia on wymagania dynamicznie zmieniającego się rynku i stanowi alternatywę dla przedsiębiorców oraz pracowników na pełny etat, którzy szukają pozytywnych zmian generujących realne korzyści.
Międzynarodowy Zlot DuoLife
Skupienie na Człowieku
Idea „Stawiania Człowieka na pierwszym miejscu” jest jednym z najważniejszych filarów Softmarketingu®. Ten innowacyjny sposób prowadzenia biznesu, który zastosowaliśmy w Klubie, koncentruje się na celach i marzeniach jednostki. Osoba jest więc wartością samą w sobie, a nie środkiem do generowania wysokich przychodów. Bez szczęścia i szacunku dla ludzkich potrzeb nie może być mowy o etycznym i konkurencyjnym (w pozytywnym sensie tego słowa) biznesie.
Softmarketing® daje Ci wolność – decydujesz, jak działać, w jakiej skali i jakie cele chcesz osiągnąć. Takie podejście daje dużo miejsca dla samorealizacji i doskonalenia umiejętności.
Jednak wysoki poziom wolności i autonomii nie oznacza, że po prostu pozostawiamy ludzi sobie samym. Klub łączy w sobie czołowych ekspertów i biznesmenów. Oni dostarczają wytycznych dla uczących się i nowych praktyków Softmarketingu®. Zapewnia to, że rozwój zgodny z tą innowacyjną ideą przebiega płynnie i pozwala osiągnąć nowe poziomy samorealizacji.
Przede wszystkim Rozwój!
Potrzeba samorealizacji znajduje się na szczycie piramidy Maslowa. Softmarketing® nie tylko pozwala na pełną samorealizację, ale również zapewnia wsparcie merytoryczne i psychologiczne. Softmarketing® umożliwia rozwój każdemu – niezależnie od wieku, statusu materialnego czy doświadczenia biznesowego. Włączający charakter tej idei daje możliwość rozwoju dla milionów ludzi na całym świecie i pozwala nam zapewnić stabilną i szczęśliwą przyszłość dla każdego mieszkańca naszej planety.
Zarząd DuoLife: Piotr Pacyga, Bartosz Królikowski, Łukasz Godyń, Norbert Janeczek
Dostarczamy również niezbędne narzędzia, które pomagają ludziom w rozwoju. Jednym z nich jest Wirtualny Prezenter – platforma dostosowana do wymagań biznesu XXI wieku. Pozwala ona pracować online z dowolnego miejsca na świecie.
Celem Softmarketingu® jest ciągły wzrost i samorozwój jednostki. Pozwala on ludziom spełnić swoje największe marzenia, być szczęśliwymi, a jednocześnie budować stabilny, etyczny i dochodowy biznes, stając się przykładem i wzorem dla innych.
Softmarketing® – jak działa?
Wcześniej wspomnieliśmy, że Softmarketing® łączy najlepsze praktyki klasycznych, korporacyjnych i franczyzowych modeli biznesowych, a także marketingu wielopoziomowego, koncentrując się na ich najmocniejszych stronach. Co to oznacza w praktyce? Ten model jest niezwykle elastyczny wobec wymaganych zmian w naszym dynamicznym świecie. Pozwala on na budowanie biznesu od zera, jak również na jego rozwój lub poprawę istniejącego.
Nawet jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w biznesie, nie musisz inwestować dużo pieniędzy, mieć doświadczony zespół ani znać wszystkich tajemnic biznesu. W modelu Softmarketing® to Ty decydujesz, czy ma to być Twój główny czy dodatkowy źródło dochodu.
Miejscem, gdzie można dokładnie dowiedzieć się, o co chodzi w idei softmarketingu®, jest softmarketing® LeadersCamp Online. Jest to wydarzenie szkoleniowe z udziałem czołowych ekspertów w biznesie i rozwoju osobistym. Podczas softmarketingu® LeadersCamp Online prelegenci pokazują, na czym polega model softmarketingu® w praktyce i jak prowadzić biznes oparty na jego zasadach. Jest to również doskonałe miejsce dla przyszłych liderów sprzedaży.
Podsumowując, elastyczność i innowacyjne podejście do biznesu oznaczają, że softmarketing® pozwala bardzo szybko dostosować się do zmian i świata wokół nas. Jedyną rzeczą, którą potrzebujesz na początku swojej przygody, jest motywacja i nastawienie na sukces. Nasi eksperci dostarczą Ci niezbędnego wsparcia i narzędzi, które pomogą Ci prowadzić swój biznes z dowolnego miejsca na świecie. Chcesz zmienić swoje życie na lepsze już teraz?
O DuoLife
DuoLife to spółka akcyjna założona w Polsce w 2013 roku, działająca globalnie na 52 rynkach i terytoriach, oparta na autorskim modelu biznesowym Softmarketing®. Członkowie Klubu DuoLife działają na całym świecie, a produkty firmy są wysyłane nie tylko do krajów europejskich, ale również azjatyckich, północno- i południowoamerykańskich.
Firma posiada dwa zakłady produkcyjne, gdzie pod czujnym okiem Działu Badań i Rozwoju oraz Rady Naukowej tworzone są nowe linie produktów. Jeden z nich produkuje suplementy w formie płynnej i kapsułkowej, drugi pracuje nad kosmetykami. Unikalność produktów DuoLife opiera się na składnikach najwyższej jakości. Wiele z nich zostało potwierdzonych przez liczne badania kliniczne. Portfolio produktów DuoLife zawiera ponad 70 produktów.
Obecnie firma przygotowuje się do wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych, a w planach rozwoju na lata 2020-2025 przewiduje otwarcie nowych rynków i zwiększenie obrotów w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej.
7 Reguł SoftMarketingu®
Oficjalna strona DuoLife: www.myduolife.com
Więcej informacji, faktów oraz liczb wykazanych przez Business For Home